Zoeken Vraag het forum

Laag Testosteron

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Henkie

Beste mevrouw meneer,

Mijn piemel is maar kort stijf en valt snel weer in slappe positie. Ik heb mijzelf al laten testen op testeron tekort en de uitslag was 19.3 nanomol. Volgens de doktor is dit een goede waarde. Maar ik heb alle symptonen van laag testosteron bekeken, en ik heb ze bijna allemaal. Waaronder slecht slapen, erectieproblemen, brain fog, Weinig energie, Zit vaak niet lekker in me vel. En verder smalle schouders en moeite met spiermassa opbouwen. Weinig baardgroei, geen rughaar. Volgens de doktor is 19.3 Nanomol een goede waarde. Ik heb hier mijn twijfels over omdat ik alle symptonen heb. Kan het zo zijn dat 19.3 Nanomol te weinig is voor mijn lichaam? Het is echt niet fijn leven op deze manier.

Alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Die waarde is zonder meer goed.  Maar je klachten kunnen ook een andere oorzaak hebben. Stress/spanningen bijvoorbeeld of afhankelijk van je leeftijd, de puberteit.

Reageren
Reageer op: Laag Testosteron
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.