Zoeken Vraag het forum

Nat

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AA

Hallo allen,

Ik zit met een vraag waar ik nog geen antwoord op heb gevonden. Hopelijk vind ik die hier.

Het is namelijk zo dat ik altijd al snel nat ben. Alleen de laatste paar maanden ben ik echt te nat, het lijkt alsof ik heb geplast ipv ben klaargekomen! Mijn partner heeft hier geen problemen mee maar ik vraag mij af hoe dit ineens kan. De gemeenschap is zoals altijd en ik squirt niet

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan door opgewondenheid komen, of klieren die een beetje over-productief zijn. Hormonen hebben hier doorgaans invloed op.

Reageren
    AA

Bedankt Tandor hier ben ik al mee geholpen. Naar mijn zeggen ben ik niet meer opgewonden als normaal.

Reageren
    Anoniem08

Ik herken dat AA. Sinds ik een nieuwe relatie heb ben ik ben ik echt veel natter en met een orgasme lijkt het inderdaad soms wel of ik plas. In het begin dacht ik dat dit kwam omdat alles nieuw en spannend is, maar na 4 jaar is dit nog steeds zo.

Het is trouwens alleen zo als we vrijen.. als ik masturbeer of bij orale seks is dat veel minder; ik ben dan wel nat maar bij het klaarkomen blijft een droog

Reageren
Reageer op: Nat
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.