- AA13 september 2017 om 11:52
Hallo allen,
Ik zit met een vraag waar ik nog geen antwoord op heb gevonden. Hopelijk vind ik die hier.
Het is namelijk zo dat ik altijd al snel nat ben. Alleen de laatste paar maanden ben ik echt te nat, het lijkt alsof ik heb geplast ipv ben klaargekomen! Mijn partner heeft hier geen problemen mee maar ik vraag mij af hoe dit ineens kan. De gemeenschap is zoals altijd en ik squirt niet
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 september 2017 om 12:11Het kan door opgewondenheid komen, of klieren die een beetje over-productief zijn. Hormonen hebben hier doorgaans invloed op.
ReagerenAA13 september 2017 om 14:46Bedankt Tandor hier ben ik al mee geholpen. Naar mijn zeggen ben ik niet meer opgewonden als normaal.
ReagerenAnoniem0815 september 2017 om 13:45Ik herken dat AA. Sinds ik een nieuwe relatie heb ben ik ben ik echt veel natter en met een orgasme lijkt het inderdaad soms wel of ik plas. In het begin dacht ik dat dit kwam omdat alles nieuw en spannend is, maar na 4 jaar is dit nog steeds zo.
Het is trouwens alleen zo als we vrijen.. als ik masturbeer of bij orale seks is dat veel minder; ik ben dan wel nat maar bij het klaarkomen blijft een droog
Reageren