- Lisa9 september 2017 om 00:55
hallo
ik heb sex gehad met myn vriend met een condoom. Toen hy zijn erin deed en bezig was voelde ik vocht uit myn vagina komen waterig en witte bolletjes/klonters. Zou ik zwanger zijn?? Kk weet niet of het van mij of van hem.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 september 2017 om 08:41Hij heeft toch een condoom gebruikt? Als die niet stuk is gegaan, is het je eigen vaginaal vocht geweest.
ReagerenLisa9 september 2017 om 22:57dat is het nou ik weet niet of het stuk is gegaan maar normaal gezien niet.
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2017 om 23:06Tja… dat weet ik natuurlijk ook niet, maar dat zouden jullie toch echt wel hebben gemerkt hoor.
ReagerenLisa9 september 2017 om 23:21wij waren allebei gedrogeerd, ik heb wel last van mijn buik, maar toen ik mijn vriend vroeg zei hij dat ik klaar kwam en dat het van mij is
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2017 om 23:30Ik zou het niet weten…
ReagerenLisa23 september 2017 om 20:15ik ben vandaag een paardagen te vroeg ongesteld en myn bloed is ook minder hoe komt dit ? Stress? Of tog zwanger? Of ben ik gwn ongesteld
ReagerenJohn (moderator)
23 september 2017 om 21:19Ik kan die vraag helaas niet beantwoorden. Ik kan niet in je buik kijken
Alks je denkt zwanger te kunnen zijn, moet je een test doen
Reageren