Zoeken Vraag het forum

Anaal seks proberen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem00

Dag lezers

Na lang over hebben nagedacht, hebben ik en mijn partner beslist dat we toch eens anaal willen proberen.

We horen en veel positieve dingen over, maar voor we het doen willen we ook alle negatieve over weten.
    Welke negatieve punten heeft het voor het anus van de vrouw en de penis van de man?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan beschadigingen veroorzaken aan de endeldarm en dus infecties. Voor de man kan het urineweg infecties tot gevolg hebben en als er ook orale seks plaats vindt, een voedselvergiftiging, door entero bacteriën uit de endeldarm.

Reageren
    Ak

Ik vind die verhalen over bacteriën toch lichtjes overdreven.

Ik verwen mijn vrouw intussen al 15 jaar door ze anaal te likken. We hebben dit bijna altijd ook onvoorbereid gedaan, dus niet eerst gaan wassen of spoelen ofzo.

Het gebeurt zelfs vaker dat ik ze ook echt proef op die moment. Dus dan heb ik in die 15 jaar dus al heel veel geluk gehad of wat moet ik me daar bij voorstellen?

Reageren
    John (moderator)

Daar is toch echt niks overdreven aan hoor.

Dan heb je inderdaad 15 jaar geluk gehad. In de anus zitten nou eenmaal entero bacteriën. Die zitten in de ontlasting en blijven achter in het rectum. De e-coli bijvoorbeeld.  Door rimmen kun je zo toch echt een voedselvergiftiging oplopen door een infectie met de e-coli bacterie. Je vrouw heeft ook nooit last van blaasontstekingen?

Reageren
    Ak

Mijn vrouw heeft inderdaad nooit last van blaasontstekingen nee. Blijf het heel vreemd vinden dat ik er nooit last mee gehad heb. Moet eerlijk zeggen dat ik het voor mijn huwelijk ook al deed vanaf mijn 16 de en ben er nu 44 dus lijkt het risico mij extreem klein toch.

Reageren
Reageer op: Anaal seks proberen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.