Goedenavond,
mijn vriend hebben regelmatig seks, alleen er is één probleem; ik kan namelijk nooit klaarkomen.
Mbv de clitoris lukt het vaak wel, maar tijdens de seks kan ik nooit klaarkomen.
Hij is normaal geschapen; 15cm. Hier zou het toch niet aan liggen ?
Is er een andere reden/oplossing ?
Hij is er namelijk ook een beetje onzeker over, niet dat dat nodig is.. maar ik hoor graag van u!
Mvg,
Y
Het is een veel voorkomend verschijnsel. Veel vrouwen kennen alleen het clitorale orgasme.
Ik ben meisje van 17 en heb nu ook een maand een vriend van 20..Ik heb ook is een vraagje over klaarkomen van zowel bij jongen als meisje.Ik laat mij ook zo een 3a4 maal per week neuken door mijn vriendje wat ik wel leuk vind in mijn vagina zo..
heb daar paar vraagjes over wel..
kun je dat voelen als mijn vriend zijn sperma in mijn vagina spuit want ik voel dat nooit,als hij gedaan heeft met mij te neuken zijn penis er uit dan maar heb niets gevoeld van zijn sperma in mijn vagina
kun je dat zien aan een jongen dat die gaat klaarkomen en spuiten tijdens het neuken?of moet ik hem dat vragen nu wanneer hij gaat klaarkomen en in mijn vagina gaat spuiten.
Ik kan zelf ook moeilijk vaginaal klaarkomen wel tijdens het neuken zelf vandaar dat ik het ook tegen mijn vriend wow zeggen als ik voel dat ik ga klaarkomen of aant klaarkomen ben zo dat mijn vriendje daar beetje moet naar kijken voor dat hij in mijn vagina gaat spuiten
Moet ik dat ook tegen mijn vriendje zeggen als ik voel ik ga klaarkomen of aant klaarkomen ben of ziet mijn vriend dat dan wel als ik klaarkom of klaargekomen ben..
Ik neem de pil wel maar kan dat geen kwaad zo elke keer al mijn vriend zijn sperma in mijn vagina laten spuiten?
Clitoraal kan ik heel vlug klaarkomen wel zekers als ikzelf mij masturbeer via mijn clitoris
Kan mijn vriendje mij ook clitoraal laten klaarkomen als hij mij aant neuken is zo of gaat dat niet?
xxxx
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!