- Anoooniemmmm14 juli 2017 om 01:04
In de eerste week van de pil ben ik op woensdag de pil vergeten normaal slik ik de pil rond 10/11 uur in de avond maar de volgende dag dacht ik shit ben het vergeten heb de pil alsnog om half 12 ingenomen heb vervolgens die maandag daarna onveilig seks gehad gister (donderdag) heb ik hele erge hoofdpijn gehad en beetje misselijk maar niet overgegeven maar die misselijkheid komt denk ik doof de koffie en de popcorn want daar voor was ik niet misselijk en daarna wel maar kan het zijn dat ik nu zwanger ben? Ik maak me zelf nu namelijk helemaal gek omdat ik die symptonen opzoek van zwangerschap en maak me zelf gek daar mee ben ten einde raad nu
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 juli 2017 om 09:15Als je een pil vergeet in de eerste week van de strip, is er kans op zwangerschap. Je bent dan namelijk de eerste 7 dagen na het vergeten van de pil, Â niet door de pil beschermd. Dat had je in de bijsluiter kunnen vinden. Zwangerschapssymptomen kun je nu echter nog niet hebben. Dus de misselijkheid e.d. heeft een andere oorzaak. Doe over 2 weken voor alle zekerheid maar een zwangerschapstest.
ReagerenAnoooooniemmmm29 juli 2017 om 10:36We zijn nu weer 2 weken verder maar Meestal word ik dus donderdag ongesteld maar dit keer gebeurde er niks maar vrijdag kwam er maar heel klein beetje bloed betekend dit nou dat ik wel of niet ongesteld ben en betekend dit nou of ik wel of niet zwanger ben
ReagerenJohn (moderator)
29 juli 2017 om 12:20Daar kun je alleen maar achter komen door een zwangerschapstest te doen. Maar ik denk dat het gewoon je menstruatie is.
ReagerenAnoooooniemmm9 augustus 2017 om 02:39hoi ben ik weer we zij nu weer een paar weken verder en ben nu weer begonnen met een nieuwe strip in zit nu in de tweede week van de strip maar heb waterige afscheiding waar door komt dit betekend t nu dat ik zwanger ben of is waterige afscheiding normaal ?
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2017 om 10:24Met zwangerschap heeft dat doorgaans niets te maken. Doe een zwangerschapstest als je nog steeds denkt zwanger te kunnen zijn. Dat weet je het zeker
Reageren