- Sanne29 mei 2017 om 10:56
Hai allemaal,
Ik ben nu al bijna een half jaar samen met mijn vriend, en de relatie is echt super. Alleen wanner we seks hebbben, wordt het wat minder. Hij heeft mij verteld geopereerd te zijn aan zijn penis omdat zijn voorhuid te strak is. Nu is dat nog steeds een probleem en doet seks erg pijn voor hem, waardoor ik hem alleen oraal kan bevredigen. Hij komt wel klaar, alleen ik ben nog nooit klaar gekomen, wetend dat ik hem toch weer oraal zou moeten bevredigen. Dat vind ik dus ook best oneerlijk, maar we zijn ook nog niet echt super ervaren. Hij vertelde mij dat hij weer naar de doktor zou gaan, maar ik vind het gewoon erg jammer en ik raak er gefrustreerd van. Moet ik gewoon even een tijdje geen “seks” met hem hebben? Want ik wil echt niet boos op hem zijn, maar het is gewoon een hobbel in de relatie. Het zou leuk moeten zijn maar dat is het niet.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
-Sanne.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 mei 2017 om 11:06Hij moet gewoon naar de dokter gaan en er wat aan laten doen.
Hij kan je ook klaar laten komen zonder penetratie…Er zijn een heleboel vrouwen die sowieso niet klaarkomen door penetratie. Â Het is een medisch probleem, hij doet het niet met opzet. Â Het is dan nog maar de vraag of je dan dan oneerlijk zou moeten vinden. Â Hij moet er wel wat aan laten doen, maar met een beetje inventiviteit, kunnen jullie beiden net zo goed van seks genieten.
ReagerenSanne29 mei 2017 om 13:09Bedankt voor uw antwoord. Ik moet inderdaad wat meer met hem erover praten en niet gemeen overkomen.
Ik slik ook de pil en zat eraan te denken dat mijn vriend misschien een condoom kon gebruiken, zodat het minder pijn doet? Of heeft dat geen effect?
-Sanne.
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2017 om 13:38Hij zou het kunnen proberen, maar ik raad in ieder geval aan om glijmiddel te gaan gebruiken. Dan is de weerstand op de voorhuid iets minder.
Reageren