- Bloem3 januari 2017 om 22:55
Hallo allemaal ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort seks met mijn vriend en bij seks schiet soms de penis als het ware eruit en prikt dan naast het vagina gat om het zo maar te noemen. Pas geleden gebeurde dit en leek het alsof het stukje tussen kont en vagina ingescheurd was en het deed echt pijn, het bloedde zelfs. Als hij nu bij de seks uitschiet doet dit weer erge pijn . heeft nog iemand dit probleem of ben ik echt de enige die hiermee zit ??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2017 om 00:31Ik denk dat je er verstandig aan doet om naar de huisarts te gaan. De huid kan gescheurd zijn. Het kan ook een huidinfectie zijn.Voorlopig even geen seks totdat je bij de huisarts bent geweest
ReagerenBloem5 januari 2017 om 06:57ja maar het doet niet pijn tijdens de seks, maar als hij uitschiet en dan hard tegen dat stukje aan komt dan doet het wel echt pijn. Ik vraag me echt af of niemand anders dat heeft en of ik echt de enige ben met dit probleem …
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2017 om 12:31Je bent beslist de enige niet. Daarom dat ik ook adviseer om met de klachten naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken.
Reageren