Zoeken Vraag het forum

veel pijn aan clitoris

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Emma

Smeer Sudocrem! En masturberen met een beetje glijmiddel.

Groetjes

ano

wat hebben ze daar dan tegen gedaan? ik masturbeer mezelf heel vaak en heb nu heel veel pijn bij mn clitoris! iik heb hier heel erg last van met paardrijden! please imeand help!

Reageren
    Luna

@ano… lees de berichten! Heb je dat gedaan? Begin eens met een beetje Sudocrem.

Reageren
    Anoniem

Heb zelf pas gemerkt dat ik een vel wit gelig vlek langs de lippen zag het jeukte wel soms kan het schimmel zijn? Soa kan niet want ben maagd ht ziet er raar uit kan iemand helpen ik durf niet te gaan

Reageren
    Tandor1

Zou kunnen.
    Kan ook smegma zijn. Hoe vaak was je je vagina? en was je dan ook altijd je schaamlippen en clitoris goed?

Reageren
    Anoniem

hallo,
    Ik heb een mega overgevoelige clitoris en soms ook ineens wondjes, het lijkt soms wel een schaafwondje daar het velletje eraf is erg pijnlijk:-(

Zijn er meer vrouwen die hier wel eens last van hebben? Ben 38 jaar.

Groetjes anoniempje

Reageren
    John (moderator)

Het kan een infectie zijn. Misschien goed om even naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

En mijn man veel pijn aan zo’n enkel. .wat te doen..help ons!!

Reageren
    John (moderator)

Als het echt zijn enkel is staat de vraag toch in de verkeerde rubriek………
    Als het niet zijn enkel is graag iets meer info

Reageren
    Anoniem

Haay ik ben een meisje van 14 jaar ik heb sinds kort een best wel opgezwolle vagina met namen de clitoris het is niet roder of echt een andere kleur ik heb wel afscheiding maar dat heb ik altijd ak gehad het lijkt nu wel iets meer ik ben nog niet ontmaagd dus het licht daar ook niet aan ik heb geen idee gaat dit van zelf weer over ?

Reageren
    John (moderator)

Het zou een infectie kunnen zijn.
    Maak je je vagina ook goed schoon? Ook de clitoris en onder het clitorishoedje?

Reageren
    Anoniem
    Anoniem

Ik heb hier ook last van tijdens de seks. een scherpe pijn! nu al 2 dagen.

Reageren
    John (moderator)

Is er ook iets bijzonder te zien? Roodhuid? Puistje misschien?

Reageren
    Anoniem

Nee, geen roodheid of puistje. Het lijkt wel of het van binnen uit komt zeg maar.

Reageren
Reageer op: veel pijn aan clitoris
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.