Zoeken Vraag het forum

veel pijn aan clitoris

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen. Gebruik een beetje zinkzalf.

Anoniem

[b]ik heb dezelfde probleem. Wat bleek lichen sclerosus te zijn. Dermatoloog gaat het uitzoeken. Gr.[/b]

Reageren
    alias

Hoii ik ben 12 jaar en heb erg last van een jeukende vagina maar ook sneetjes en mijn clitorius doet heel erg bij ik mastrubeer niet ofz en het doet verschikkelijk pijn ik hoop dat iemand mij kan helpen !

Reageren
    John (moderator)

Het kan een infectie zijn. Bespreek het met je moeder en ga naar de huisarts

Reageren
    anoniem

Ik ben 14 j en heb ook wel vaak is pijn aan mijn clitorisje,als ik dan dat kapje zo weg trek dat mijn clitorisje zo helemaal bloot is, is de pijn minder wel,ook vind ik dat mijn clitorisje wel rood van kleur is en ook dikker en groter is wel vaak.Het eriteert en prikkelt ook heel vaak als mijn onderbroek zo dan tegen mijn clitorisje aanvrijft en een jeukende gevoel geeft aan mijn clitorisje.Kunnen dat mss groeipijnen zijn aan mijn clitoris?Zal mijn clitorisje mss nog in de puberteit zijn vanwege mijn klachtje mss?

Reageren
    John (moderator)

Het kan een irritatie of een infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren
    Gewoon iemand

ik heb daar nu ook last van is dit erg of

Reageren
    John (moderator)

Weet je ook hoe de klachten zijn ontstaan?

Reageren
    Anoniem

Hoi dames,

Ik heb best een grote clitoris en dat doet ook zoveel pijn. Mijn vriendje moet altijd rustig doen en dat is ook voor hem niet prettig. Hebben jullie advies?

Reageren
    John (moderator)

Als je daar zoveel last van hebt, zou ik willen aanraden om daarmee naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Xx

hallo. Ik ben eenbeetje ongerust. Ik heb 2 keer op 1 dag sex gehad en mijn vriend stimuleert dan mijn clitoris na de 2de keer heb ik erge pijn gekregen en deze klachten houden nu al 3 dagen aan.. Ik dacht dat het vanzelf wel weg zou gaan maar dat gebeurd niet. Weet iemand of dit door de vrijving komt en of het normaal is dat het zo lang blijft aanhouden?

Reageren
    John (moderator)

Het kan een forse irritatie zijn of een infectie. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken. De huisarts kan er dan meteen iets voor voorschrijven.,

Reageren
    Anoniem

Ik heb het ook ik weet ook je wat ik moet doen en ben pas 13 …

..

Reageren

Hoe zijn ze er achter gekomen dat het een abcessen is ?ik heb ook veel pijn en hard bultje onder de clitoris

Reageren
    el

hoe ben je hier achter gekomen?

Reageren
Reageer op: veel pijn aan clitoris
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.