Zoeken Vraag het forum

Slapen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb een vraag ik slaap de laatste dagen heel slecht voor mijn gevoel helemaal niet het maakt me bang. Ik ben zo bang dat ik nou nooit meer kan slapen kan iemand mij gerustellen?

Liefs claudia

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De laatste dagen slapen wel meer mensen slecht. Het is nl erg warm en benauwd.
    Je hebt wellicht het gevoel dat je helemaal niet slaapt, maar geloof me je slaapt wel degelijk. Het is niks om je ongerust over te maken.

Reageren
    Anoniem

Dank je wel voor je reactie… En het is echt niet zo dat een mens nooit meer kan slapen je valt toch altijd wel weer in slaap…

Reageren
    John (moderator)

Je valt echt wel weer in slaap hoor. maak je niet ongerust.

Reageren
    Anoniem

Dank je wel voor je reactie . Mijn gedachten over slapen zijn misschien slaap ik nooit meer en dan word ik gek ofzo … maar een mens valt toch altijd weer in slaap ..

Reageren
Reageer op: Slapen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.