- Arjan25 juli 2025 om 07:59
Een aantal jaar geleden is er bij mij Pddnos ADD en anticipatie angst vastgesteld, hier ben ik verder niet voor behandeld alleen de diagnoses gekregen.
Al jaren heb ik last van een onrustig gevoel in m’n lichaam ik sta altijd in de hoogste versnelling en daarbij komt het overmatig zweten zonder enige inspanning vooral onder de oksels, ontspannen lukt me bijna niet.
Alleen als ik thuis ben en geen prikkels heb is het wat minder heftig.
Voor de rest is het altijd aanwezig en op drukke plekken het ergste ook op werk en bij vrienden heb ik er veel last van.
In het verleden wel cecar therapie, ademhalings therapie gehad maar die gaven aan mij niet te kunnen helpen.
Mijn vraag is met welke van de 3 aandoening zou dit te maken kunnen hebben ?3 reactiesReageren
Peter (huisarts)
25 juli 2025 om 20:41Misschien wel met alle drie..maar wat wil je ermee? Ik snap niet waarom je dit vraagt
ReagerenArjan26 juli 2025 om 08:42Ik zou graag willen weten waar het vandaan komt dan kan ik er misschien gericht wat mee wat betreft hulpverlening.
ReagerenA26 juli 2025 om 09:25Het beste is dan om naar de huisarts te gaan voor verwijzing.
Reageren
Het kan een combi zijn van die 3, misschien is de angst de gene die het het meest veroorzaakt, misschien is het wat anders.