Zoeken Vraag het forum

Altijd onrustig gestrest gevoel en overmatig zweten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Arjan

Een aantal jaar geleden is er bij mij Pddnos ADD en anticipatie angst vastgesteld, hier ben ik verder niet voor behandeld alleen de diagnoses gekregen.
    Al jaren heb ik last van een onrustig gevoel in m’n lichaam ik sta altijd in de hoogste versnelling en daarbij komt het overmatig zweten zonder enige inspanning vooral onder de oksels, ontspannen lukt me bijna niet.
    Alleen als ik thuis ben en geen prikkels heb is het wat minder heftig.
    Voor de rest is het altijd aanwezig en op drukke plekken het ergste ook op werk en bij vrienden heb ik er veel last van.
    In het verleden wel cecar therapie, ademhalings therapie gehad maar die gaven aan mij niet te kunnen helpen.
    Mijn vraag is met welke van de 3 aandoening zou dit te maken kunnen hebben ?

3 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Misschien wel met alle drie..maar wat wil je ermee? Ik snap niet waarom je dit vraagt

Reageren
    Arjan

Ik zou graag willen weten waar het vandaan komt dan kan ik er misschien gericht wat mee wat betreft hulpverlening.

Reageren
    A

Het beste is dan om naar de huisarts te gaan voor verwijzing.
    Het kan een combi zijn van die 3, misschien is de angst de gene die het het meest veroorzaakt, misschien is het wat anders.

Reageren
Reageer op: Altijd onrustig gestrest gevoel en overmatig zweten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.