Heftige onttrekkingsverschijnselen na stoppen met AD en benzos

  • #1

    Hallo,

    Ik heb 14 jaar lang antidepressiva en benzodiapenen geslikt. Na 14 jaar vond ik het wel tijd om te stoppen en heb ik alles langzaam afgebouwd. De eerste twee weken voelde ik me moe en kwam moeilijk in slapen. Maar nu ben ik 8 weken verder en de klachten zijn verergerd. In week 5 was ik plots mijn reuk en smaak kwijt dagen later rook alles juist extreem sterk en smaakte alles chemisch. Heb oa de volgende klachten; voel warm aan, oorsuizen, het gevoel van pijnlijke hersenen en zenuwen. Kortom 5 zintuigen zijn verstoord. Dingen voelen anders, waarneming is anders, alles staat op zijn kop. Vraag me af of dit kan komen door die medicijnen en hoe lang dit nog gaat duren. Pfff het is zo zwaar

    Reageer
    #2

    In hoeveel tijd heb je afgebouwd en hoe?

    Reageer
    #3

    Antidepressiva en benzo's remmen de aanmaak van melatonine en antidepressiva ontregelen, als bonus, je schildklierhormonen. Ook zorgen medicijnen voor verlies van vitaminen en mineralen. Een complementair genezer zou je kunnen ondersteunen om je lichaam zoveel mogelijk weer in balans te brengen. Denk aan bepaalde voedingssupplementen.

    Reageer
Reageer op: Heftige onttrekkingsverschijnselen na stoppen met AD en benzos
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief