- Jh25 december 2017 om 23:10
Vannacht minder geslapen.
Las net dit: www.optimalegezondheid.com/de-verslaving-van-slaappillen/#Soorten_slaap
Mijn rem-slaap zal zich toch wel herstellen? Of niet omdat ik acuut ben gestopt? Daarnaast gebruik ik melatonine…mocht van de psych.
Groet
John (moderator)
25 december 2017 om 23:28Dat zal best wel goed komen, maar je moet het toch echt even de tijd geven
ReagerenJh26 december 2017 om 09:44ik wil zo graag beter worden. Overdag ook nog flinke nare momenten af en toe. Ook erg duizelig en slecht zien. Hoort dat er ook bij? Te erg dat dit allemaal komt na 4 weken gebruik. Ben blij dat je reageert….
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2017 om 12:34Het ligt er maar helemaal aan hoe gevoelig je voor dit soort middelen bent. Je zult het even de tijd moeten geven. Zorg voor afleiding, eet gezond, drink veel water en eet dagelijks vers fruit.
ReagerenJh26 december 2017 om 18:44Dank je! En melatonine, kan dat kwaad nu?
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2017 om 18:54Dat zal geen kwaad kunnen.
ReagerenJh27 december 2017 om 12:36Geplaatst zojuist ·
Zijn er trouwens ook positieve geluiden? Ik kan wel wat gebruiken! Vaak zijn op internet alleen de negatieve te lezen….
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2017 om 12:40Het positieve is, dat de klachten die je hebt overgaan en je van de pillen af bent. En dat is dan toch al heel wat. Je moet alleen nog even geduld hebben
ReagerenJh27 december 2017 om 13:06Ja maar het is zo zwaar om.je de hele dag klote te voelen. Ik wacht met smart op iemans die zegt: zo voelde ik.mij ook maar dat werd na 2 wekwn beter. Ofzo…
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2017 om 17:39Misschien dar er nog een ervaringsdeskundige reageert…
ReagerenJh27 december 2017 om 18:11Welke ervaringen ken jij Tandor? Is er ook.eem arts online?
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2017 om 23:32Ik persoonlijk heb dit soort medicijnen gelukkig nooit hoeven te gebruiken. Maar ken wel meerdere mensen die met dezelfde problemen als jou zitten.
Reageren
Er is hier geen arts online.Jh29 december 2017 om 11:47En hoe lang duurde het bij hen voordat ze enigzins normaal sliepen?
ReagerenJohn (moderator)
29 december 2017 om 12:53Dat is heel verschillend….daar kan ik zo helaas ook niets over zeggen
ReagerenCatootje31 december 2017 om 09:52Benzodiazepinen verlagen het melatonine, waardoor je na het stoppen lastig kan worden. De aanmaak van neurotransmitters, waaronder serotonine en melatonine, kan je verbeteren door volwaardige voeding met complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Je bloedsuikerspiegel blijft zo stabieler, wat beter is voor je hormonen en neurotransmitters.
Daarnaast zorgen allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren voor de aanmaak van neurotransmitters. Zoals magnesium, vitamine B, C en D en omega 3. Ook zijn er aanvullende, natuurlijke middelen. Gebruik zelf 5htp. Ook kan het schelen om electrosmog te elimineren. Zelf in het verleden hele karrevrachten medicijnen gebruik, waaronder antidepressiva, kalmerende middelen, slaapmiddelen, middelen tegen angst enz. Voel me tegenwoordig beter en slaap beter zonder die zooi.
Ook hebben veel vrouwen te maken met oestrogeendominantie, verergerd door jarenlang pilgebruik. Bij oestrogeendominantie is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron, wat allerlei klachten kan geven. Is bij te sturen met evenwichtige voeding en aanvullende, natuurlijke middelen.
Reageren