hypochondrie en zesde zintuig

Heeft iemand ervaring met helderwetendheid in combinatie met hypochondrie? en hoe haal ik die twee dingen nou uit elkaar?

Reageren

Beste June,

Zelf help ik al jarenlang mensen met mijn 'gevoel'.
    Een gevoel dat ontstaat, nadat mensen een stukje
    tekst op papier geschreven hebben. Aan die tekst voel en zie ik allerlei dingen. Mensen schrijven gewoon wat letters op, het hoeft geen verhaal te zijn. Eigenlijk ontstaan na mijn aneurysma(zware hersenbloeding-hersenoperatie). Raar gevoel, zeker als je iemand zijn dood soms ziet aankomen...pff..het heeft mooie kanten en hele zware kanten. Heel veel mensen blijven ook een beroep op je doen. Zo heb ik zelf al zoveel keer 'mijn eigen leven gered', door een juiste diagnose te stellen, een andere die de artsen dachten dat het was. De stapels bedankjes, bloemen etc. zijn het bewijs. Maar het mooie bewijs is dat mensen geholpen zijn! Heb je last van het feit dat je heldervoelend zou zijn? Of juist dat je je altijd druk maakt over iets 'wat je voelt qua ziekten/aandoeningen-pijn'? Heldervoelend zijn, gaat over van alles en niet alleen m.b.t. ziekten etc. Heldervoelend zijn, gaat over alles, dus dat is eigenlijk het verschil, ook als je bij of over anderen dit voelt
    kun je eigenlijk zeggen heldervoelend te zijn.
    Alleen voelen bij jezelf of je een ziekte hebt, is niet eht heldervoelend zijn. Maar wie ben ik?
    Ik wens je veel wijsheid toe en veel 'het juiste gevoel'. Met hartelijke groet, Lisa

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: hypochondrie en zesde zintuig

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe