Hartslag in oor

Hallo,

Ik hoor dus best vaak als ik zit of lig mn hartslag in mn oren bonzen. Het is een soort van woosh geluid en druk op mn hoofd. Ik vind dit zo eng. Op internet lees ik allemaal enge dingen over verstopte aderen en hersenbloedingen enzo. Ik ben al een naar de huisarts geweest hiervoor en zij zegt dat het komt omdat ik erg angstig ben dat ik er teveel op let maar ze heeft me verder niet onderzocht ofzo. Ik twijfel erover om nog eens naar de huisarts te gaan hiermee want ik vind het dood eng.

Reageren

Als je er zo’n last van hebt… ga terug! Was je bloeddruk wel goed? En hoe is het gehoor?

Reageren

Bloeddruk was prima en gehoor is ook goed. Heb wel veel last ook van de spieren in mn bovenrug, nek en schouders door veel stress. Ik ga hiervoor ook naar de fysio. Soms lijkt het wel alsof dat pulserende geluid komt door mn spieren die zo vast zitten, en af en toe trekt het ook door naar mn kaak en gezicht. Zou dat echt allemaal door stress en spierspanning kunnen komen?

Reageren

Ik hoorde het verhaal van Dhafne Dekker. Zij was bij een neuroloog geweest maar die kon verder niets voor haar betekenen. Moet je mee leren leven. Zelf heb ik het ook maar bij omgevingsgeluid is het stukken minder hinderlijk.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hartslag in oor

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe