Hallo,
Ik hoor sinds een paar weken mijn hartslag in mijn oor, suizen op de maat van mijn hartslag. Nu viel me op dat het een half uurtje geleden ineens weg was maar ik vrijwel meteen duizelig werd. Ik heb de bloeddrukmeter gepakt en kreeg een waarde van 148/85. Ik heb ook meteen de huisarts gebeld en die zei dat het niet zorgwekkend is, echter maak ik mij wel zorgen. Wat kan dit zijn? Inmiddels is het suizen weer terug en voel ik me ook minder duizelig.
De bloeddruk kan de oorzaak niet zijn . daar is niets mis mee
Heb je veel stress/spanningen of angsten?
Ja een angststoornis waar ik dagelijks mee te maken heb. Ik las ook iets over een vernauwd bloedvat, kan dat het ook zijn?
Ik denk toch dat het angst/stress gerelateerd is.
Oke maar komt een vernauwd bloedvat vaker voor? Ik ben 28 en aangezien ik zo duizelig was nadat ik het gesuis niet meer hoorde..? Nu het suizen er weer is ben ik niet meer duizelig, was er dan een bloedvat dicht aan het gaan ofzo?
Dat komt maar zelfden voor
Het is een suizend geluid wat ik op mn hartslag hoor, het wordt de hele tijd wat minder maar met een 'plop' wordt t weer erger. Het lijkt alsof mn bloed even niet verder kan en dan toch weer wordt 'doorgelaten' door die plop. (Alsof iets tegen mijn trommelvlies aan tikt)
Is dit normaal?
Lat je oren controleren door de huisarts
Dat is al gebeurd, met een lampje gekeken en ziet er allemaal normaal uit.
Dan zal het toch de stress/spanningen zijn
Als het een vernauwd bloedvat is, kan je dat dan zien in het oor?
Nee