Zoeken Vraag het forum

Hééél angstig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pietvb

hey, keelpijn is iets beter momenteel, enkel oor doet nog een beetje pijn.

wel heel dom van me om daarnet weer een brok uit mij keel te willen schrapen, terug wat bloed bij mijn speeksel. Is ondertussen terug over. Het lijkt zo af en toe eens terug te komen.

John (moderator)

Niet schrapen dus.. of er niet van schrikken omdat je weet waar het vandaan komt en het niets is om bezorgd over te zijn.

Reageren
    Pietvb

Ik denk/hoop dat ik vandaag de lichamelijke ongemakken van de paniek van de laatste dagen ervaar. Darmen volledig in de knoop, zwaar vol gevoel, iets meer naar de wc moeten. Sinussen in gezicht prikkelen, zware prikkelende, branderige benen. Misselijk gevoel, net niet moeten overgeven, …..
    Pffffff

Reageren
    John (moderator)

Dat zullen inderdaad de ongemakken van de paniek van de laatste dagen zijn.

Reageren
    Pietvb

hey, kan jij eens naar een foto van mijn keel kijken aub. Keelpijn, beetje oorpijn en sinussen onder ogen zijn ook gevoelig.

ontsteking?

bedankt

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Je amandelen zijn opgezet. Het zou inderdaad een keelontsteking kunnen worden.

Reageren
    anoniem

Ik weet niet of dit forum nog bestaat, maar hier nog een extreme hypochonder.

Al jaren allerlei spierklachten, vastzittende nek, vastzittende schouders e.d.

Nu is er 2 jaar geleden een plek in de boog van mijn middenrif bijgekomen die beurs aanvoelt.

De ene dag is het aanwezig, dan is het periode’s afwezig.

Loop ook al een aantal jaren naar de manuele therapeut om alles constant los te maken, maar als de volgende dag de klachten nog niet weg zijn, begin ik weer te paniekeren.

Mijn grootste angst is… zoals zoveel mensen… de ziekte kanker. Dus ben ik nu weer bang dat er kanker in mijn middenrif zit.

Misschien niet geheel onbelangrijk om te weten, ik ben een enorme stress kip, gun mezelf gewoon geen rust(nog nooit gedaan).

Zijn dit dan ook bijbehorende stress symptomen

Reageren
    John (moderator)

Ook dat kunnen heel goed stress symptomen zijn. Ik denk dat het goed zou zijn om naar een psycholoog te gaan voor je angsten

Reageren
    John (moderator)

Wil je over je angsten/klachten praten? Iemand standby hebben als een angst- of paniekaanval krijgt?
    Dat kan.
    Neem voor meer informatie en de kosten vrijblijvend contact op met:
    [email protected]

Reageren
    Anoniem

Thanks voor je reply. Een psycholoog heb ik al gehad maar daar werd ik niet wijzer van . Wel voor korte tijd maar het komt toch weer eens terug . Eens in de zoveel tijd kan ik wel relativeren en denken… het valt allemaal wel mee ook omdat mijn huisarts het op stress en angst gooit en die kent me al 30 jaar . Ik heb mijn middenrif gecheckt op bulten maar kan niets vinden. Ik denk dat ik dan toch de diagnose stress moet aanvaarden en niet altijd aan kanker te denken. Maar kunnen die middenrifs klachten dan ook stress zijn ?, nooit geweten

Reageren
    John (moderator)

dat kan zeker…Angst en stress veroorzaakt spierspanning. Ook je middenrif is een spier..

Reageren
    Anoniem

Thanks again. Stelt me iets meer gerust . Kan t ook wel verklaren misschien. stress veroorzaakt schijnbaar ook meer maagzuur en daar heb ik ook regelmatig last van . Conclusie dan toch stress die ik moet aanpakken wil ik niet nog meer klachten krijgen .

Reageren
    Anoniem

Mijn manueel therapeut roept ook constant dat mijn spieren altijd gespannen zijn en dat mijn lichaam constant in de gevechts houding staat

Stress … raar iets

Reageren
    John (moderator)

Dat is een juiste conclusie !

Reageren
Reageer op: Hééél angstig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.