Zoeken Vraag het forum

Ik snij mezelf en vind het fijn. help me!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jinthe

Hey,

Ik ben 13jaar oud enhad vorig jaar opschool een depressie. ik ging nie graag naar school enal en nu wel maar ik voel me helemaal niet goeed de laatste tijd. ik snij mezelf ma t word steeds erger en ik ben bang dat ik ergere dinge ga doen. men ouders wete hierniksvan en ik weeet ni hoe k t moet zeggen. help me ajb! Ik huil ookvaak delaatste tijd zonder reden.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou hier toch met je ouders over moeten praten en dan nar de huisarts gaan

Reageren
    Jinthe

Iknow maar ik weet niet hoe. ik vind t ookk soms gewoon fijn om me te snijden maar ikwil het helemaal ni fijn vinden. Ik voel me heel sad door ruzie met men vriendje en ik voel me depressief zonder reden.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je het gewoon zo moet vertellen zoals je het hier schrijft

Reageren
    Laura

Meis probeer als je de neiging hebt om het te doen een gezonde afleiding te zoeken. Mij hielp tekenen op mijn armen/benen altijd i.p.v. pijnigen en probeer een volwassene te vinden die je vertrouwt, het wordt echt beter. Ook afstand doen van de mensen die het erger maken helpt maar probeer iemand te vertrouwen

Reageren
    Aube

Geen zorgen ik doe dat ook en ben ook 13jr ik doet al een paar jaar de eerste keer ik deed dee zei ik het onmiddellijk maar nu niet meer maar ze reageren wel zacht dus geen zorgen gwn doen met je eigen woorden altijd het best

Reageren
Reageer op: Ik snij mezelf en vind het fijn. help me!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.