- Anoniem6 juni 2016 om 19:27
Geachte,
Na 11 maanden doe ik mijn verhaal…
Ik had vroeger een paar keer drugs geprobeerd en de laatste keer een hevige bad trip gehad met enorme angst en paniekaanvallen. dit was van cannabis..na deze ervaring had ik altijd de stoornis dat wanneer ik nog maar de geur rook van een joint ik mij direct terug in de bad trip voelde met alle angsten en paniek. Nu had ik naar een super festival geweest en daar de tijd van mijn leven gehad tot ik opeens iemand voor mij een joint zag roken. daar was het gevoel alsof een paddo trip me overviel..een vreemd gevoel alsof ik kleiner was,mijn lichaam voelde anders en vaag,mijn hart klopte enorm snel..dus ik dronk maar gewoon mijn biertjes op.toen gebeurde het ik werd smorgens wakker en alles was anders.mijn handen leken vreemd en klein,ik kon geen erectie meer krijgen,ik was angstig,ik zag floaters,lijntjes,visual snow,mijn perceptie is volledig anders,de wereld lijkt wel 2D,ik zie dubbel en ben constant moe..enz na 11 maanden is er nog geen verbetering 🙁 iemand die hier raad mee weet? ik wil zo graag terug een relatie hebben..eeuwige dank grtjs3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 19:45Ik denk dat je er goed aan doet om naar de huisarts te gaan en dit met je huisarts te bespreken..
ReagerenBradley10 december 2017 om 19:25Ik heb precies maar dan ook precies het zlefde en weet er ook geen raad mee
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2017 om 20:46Ga dan eens met de klachten naar de huisarts
Reageren