Paniekaanval

  • #1

    Hallo,

    Ik heb sinds een maand paniekaanvallen en een angststoornis al jaren. Sinds 4 dagen slik ik sertraline en is de angst heviger geworden. Ik heb toenet een extreme paniekaanval gehad met constant flauwval gevoel en een heel raar gevoel in mijn hoofd alsof mijn brein uit elkaar werd getrokken. Ik kreeg ook pijn aan de borst en pijn aan de linkerarm. Ik schoot in paniek en nu heb ik nog steeds last ervan al een drie kwartier bijna. Ik weet niet wat dit is. Ik maak me zorgen

    Reageer
    #2

    Het zou een bijwerking van de sertraline kunnen zijn. In het begin als je met het middel start kan dat voor komen.

    Reageer

    Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook in dat geval helpen wij je graag verder.

    Angstklachten? Test ze zelf!TEST JEZELF
    Partner content
    #3

    Er houd nu een hele erge druk op mijn nek achterhoofd aan sinds een paar uur nu al. En heel erg last van derealisatie. Mijn arts kan ik niet bereiken ik ben een beetje in paniek.

    Reageer
    #4

    Het is weekend. Dus de huisartsenpost is dan de enige optie

    Reageer
    #5

    en ben je al geweest ? niks ergs ? ik ken die klachten !heel naar nu ook voor in behandeling

    Reageer
    #6

    ja maar het was niks. Het is allemaal door stress.

    Reageer
Reageer op: Paniekaanval
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief