Alvast sorry voor het lange verhaal mijn verhaal begint 5 jaar geleden ik had vage klachten zoals minder gevoel in me arm enz waardoor ik enorme angst kreeg voor ms dit omdat zowel mijn moeder als mijn opa ms hadden ik ben toen doorgestuurd voor mri van de hersenen deze was goed ze konden niks vinden en had een keurig stel hersenen volgens de neuroloog en zouden me klachten van angst en paniek komen
Al die jaren nog steeds vage klachten gehad maar het achter me gelaten nu 5 jaar later toch weer naar
De huisarts gegaan vanwege vage klachten zoals
Duizeligheid
Wazig zien soms
Pijn klachten schouders voeren armen
Stijfheid spieren
En jeuk vooral op me schouder rechts hier heb ik nu een zalf voor
Merk dat ik soms ook moeite heb met grove motoriek
Voor de pijn in me voeten had ze de verklaring platvoeten
En moet ik maandag bloed prikken ik gaf aan angst te hebben voor ms maar hier dacht zij niet gelijk aan maar toch blijft het maar in me hoofd rond tollen tot huilen aan toe heb heel veel therapieen gehad voor angst en paniek en ja ik snap het maar ik voel dit allemaal wel en hoop hier een beetje gerust gesteld te worden want de angst neemt het over en woensdag zou ik dan gelijk de bloedonderzoek uitslagen horen maar ben geneigd te vragen om me toch door te sturen voor een mri al.is het maar om mij gerust te stellen