Is dit een paniekaanval?<"/> Is dit een paniekaanval? - Medische Forum - Dokter.nl

Is dit een paniekaanval?

Ik was op de bank in slaap gevallen en schrok toen wakker. Mijn hart zat in mijn keel. Ik wilde naar bed gaan, maar ik voelde me heel raar. Ik had slappe benen. Ik poetste mn tanden en ik had een vage misselijkheid. Niet van overgeven, maar anders. Toen ik naar boven liep voelde ik me weer wat slap (ik sliep ook met opgetrokken knieën op de bank, wel rustend tegen de leuning aan).
    Ik merkte dat ik in paniek raakte van wat ik voelde en zei tegen mezelf dat ik rustig moest blijven. Mijn ademhaling zat enorm hoog en ik voelde me heel raar. Soort van pijn op de borst..
    Is dit een paniekaanval en waar komt dat vandaan? Ik sliep ook best wat diep.

Reageer

Lijkt op een paniekaanval, maar waar die vandaan komt kan ik je ook niet zeggen

Reageer

Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook in dat geval helpen wij je graag verder.

Angstklachten? Test ze zelf!TEST JEZELF
    Partner content

Wat zou het anders geweest kunnen zijn?
    Ik heb nu nergens meer last van gelukkig.
    Zit niet goed in mn vel ook al een tijd. Ik schrok van mezelf maar kon gelukkig rustig blijven.

Reageer

Ik kan zo niets anders bedenken

Reageer
Reageer op: Is dit een paniekaanval?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif