Zoeken Vraag het forum

Is dit een paniekaanval?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik was op de bank in slaap gevallen en schrok toen wakker. Mijn hart zat in mijn keel. Ik wilde naar bed gaan, maar ik voelde me heel raar. Ik had slappe benen. Ik poetste mn tanden en ik had een vage misselijkheid. Niet van overgeven, maar anders. Toen ik naar boven liep voelde ik me weer wat slap (ik sliep ook met opgetrokken knieën op de bank, wel rustend tegen de leuning aan).
    Ik merkte dat ik in paniek raakte van wat ik voelde en zei tegen mezelf dat ik rustig moest blijven. Mijn ademhaling zat enorm hoog en ik voelde me heel raar. Soort van pijn op de borst..
    Is dit een paniekaanval en waar komt dat vandaan? Ik sliep ook best wat diep.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Lijkt op een paniekaanval, maar waar die vandaan komt kan ik je ook niet zeggen

Reageren
    Anoniem

Wat zou het anders geweest kunnen zijn?
    Ik heb nu nergens meer last van gelukkig.
    Zit niet goed in mn vel ook al een tijd. Ik schrok van mezelf maar kon gelukkig rustig blijven.

Reageren
    John (moderator)

Ik kan zo niets anders bedenken

Reageren
Reageer op: Is dit een paniekaanval?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.