- ryan19 augustus 2023 om 17:57
Goedenavond,
ik heb al maanden last van stress klachten zoals darmen, oorsuizen, tintelingen in armen en voeten, vermoeide ogen soms paniekaanvallen in het begin, kramp in borst en meer.
Nu heb ik al 3x gehad dat ik me ook ineens duizelig voelde, ook dit maakte mij weer angstig. Alsof ik net uit n achtbaan kwam, of aangeschoten ben. Ik ben een tijdje bang geweest voor een hersentumor, na wat testen van de huisarts, bleek dat het waarschijnlijk niet te zijn, maar toch lees ik duizeligheid als symptoom van hersentumoren. Ik weet even niet wat ik ermee moet, wat denkt u?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2023 om 18:04Dat je hyperventileert…
Reageren
Heb je vaker last van angsten voor ernstige ziekten?
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/hyperventilatietest/?_gl=1*16i9y2*_up*MQ..*_ga*MTEwMDQ5MjAzMC4xNjkyNDYwODY5*_ga_LV1YLS3BJW*MTY5MjQ2MDg2OC4xLjAuMTY5MjQ2MDg2OC4wLjAuMA..ryan19 augustus 2023 om 20:04John, bedankt voor uw sneller reactie, het stelt me erg gerust dat het waarschijnlijk hyperventilatie is, de test lukt helaas niet, had die al eerder geprobeerd, het resultaat komt niet binnen in mijn mail.
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2023 om 20:10ah.. ik heb dat al doorgegeven en daar wordt naar gekeken.
Reageren