Bijwerking of paniekaanval of…?

  • #1

    Toen ik gisteren na een drukke verhuisdag door het donker naar huis reed had ik op een gegeven moment het idee dat ik scheef reed. Niet scheef op de weg maar dat mijn zicht gekanteld was. De witte lijn in het midden leek ook scheef. Ik werd helemaal koud en mijn handen, voeten en benen begonnen te tintelen. Ik dacht namelijk dat ik niet goed werd of dat ik een hersentumor had ofzo. Ik kon wel alle handelingen uitvoeren en ben gestopt bij de eerstvolgende parkeerplaats. Toen ik daarna als bijrijder verder reed zag de weg er nog heel even scheef uit en daarna niet meer. Ik was ook erg moe en trilde. Sinds 10 dagen slik ik paroxetine tegen angstklachten. Ik ben ook bekend met chronische hyperventilatie.
    Was dit een paniekaanval of een bijwerking van het antidepressivum of vermoeidheid of een hersentumor? Ik durf niet goed meer te gaan rijden nu, hoewel je met 10 mg paroxetine nog wel mag rijden dacht ik.

    Reageer
Reageer op: Bijwerking of paniekaanval of…?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief