- Julie4 april 2020 om 19:11
Ik weet niet wat het is. Maar heb weer vol angst voor mijn hart. Sinds 2017 is angststoornis, hypochondrie en borderline bij mij vastgesteld. Heb weer iets doms gedaan.. Na lange tijd weer op google gekeken. En ja hoor : de symptomen van hartfalen komen dus overreen met mij (zoals veel symptomen lol). Vermoeid symptoom 1… Sneller buiten adem symptoom 2 (gisteren gaan wandelen en merkte dat ik op een kleine afstand al sneller ging ademen, had wel net een sigaret op ?. Laatste tijd ook weinig beweging ). en vocht vasthouden, al merk ik dat nergens in mijn lichaam maar bon. Als ik inadem krijg ik een heel lichte steek links onder mijn borst juist bij mijn middenrif denk ik… De steek doet geen pijn ofzo, maar krijg hier angst door.. Wat als het toch mijn hart zou zijn? in 2017 naar cardioloog geweest ivm hartoverslagen en resultaten waren heel goed. Hart in orde etc. Maar die resultaten kunnen mij niet meer geruststellen.. Word knetter gek .. Ik voel het ook niet de hele dag. Alleen soms als ik op mijn rug lig en inadem. Voor derest voel ik het ook niet. Hoe groot is de kans dat dit mijn hart is? Moet wel zeggen de laatste weken ook heel gestresst ivm de hele heisa rond covid-19…
1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 april 2020 om 19:14Dat zijn toch echt hyperventilatieklachten t.g.v. angst
Reageren