- bang13 maart 2019 om 16:42
ik ben een meisje van 15 en heb al ong een halfjaar last hiervan. ik ben heel erg bang dat ik een hersenbloeding ga krijgen (niemand in me familie heeft het ooit gehad, geen hoge maar LAGE bloeddruk, cholesterol niet bekend)
ik heb last van hyperventilatie en paniekaanvallen, en me slaap is steeds slechter want ik ben altijd bang dat ik dan doodga in me slaap ofziets.
verder wordt ik altijd wat slapjes wakker en heb ik last van slaapverlammingen. ook als ik te lang met me hand op me gezicht hang voelt het verdoofd (klinkt heel dom maar ben echt bang). soms voelt me gezicht aan allebei de kanten verdoofd bij een plek (bijv alleen wangen of twee kanten van me neus). ik krijg ook rare schokjes voor het slapengaan. soms voelt 1 hand slap en ik ruik soms een rare verbrande geur in me neus terwijl er niks is en op school wordt ik soms uit het niets ineens heel duizelig en denk ik dan dat dit het einde is… het ging een paar weken goed met me maar het is weer teruggekomen ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. weet iemand hier raad mee 🙁 ?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 maart 2019 om 17:37Ik denk dat het goed zou zijn als je hierover met een psycholoog zou praten. Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing
Reageren