- Bang meisje19 juli 2018 om 15:38
Hey ik heb een vraagje. Er is vorige week iets heel ergs gebeurd ik ben aangerand en ben naar politie gegaan enzo. Heb ook mijn relatie geindigd dus heb redelijk veel stress gehad en nog steeds. Nu is er nog vanalles gebeurd. Wat me nu opvalt is dat ik in rust een snelle hartslag heb , niet onregelmatig ofso. Gewoon snel vaak over de 100.. is dit erg? Kan dit kwaad want ben echt erover aan het denken om weer dokter te gaan. Ik ben in 2016/2017 naar cardioloog geweest en hij zij beide keren dat mijn hart gezond is. Heb ook nu weer veel last van hartkloppingen. Kan het ook in combinatie met warm weer komen? Ik slaap ook heel slecht door wat gebeurd was en eet weinig.
2 reactiesReagerenBert19 juli 2018 om 22:53Bij stress is het normaal dat je een hogere hartslag hebt, heb je voor de rest ook nog andere klachten? Duizeligheid/moeheid klachten bij inspanning?
Veel mensen hebben een hogere hartslag dan andere, mijn hartslag (32 jaar) ligt ook altijd rond de 85 in rust.. terwijl de meeste mensen rond de 70 zitten.
ReagerenJohn (moderator)
20 juli 2018 om 02:06Daar hoef je verder geen klachten van te hebben
Reageren