Zoeken Vraag het forum

Angst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hallo ik heb momenteel denk ik een paniekaanval heb de afgelopen dagen een hoge bloeddruk gehad waardoor ik angstig ben geworden het is zo druk in me hoofd en ik kan niet rustig worden ik ben bij de ha geweest en die zegt dat me hoge bloeddruk komt door angst en stress maar ik heb de afgelopen tijd zoveel lichamelijke klachten dat ik maar blijf malen of ik wel gezond ben. Ik voel me helemaal uitgeput mijn hoofd voelt vol en me lichaam is zwak mijn benen zijn onrustig ik heb hoofdpijn en ik heb moeite met ademen is dit weer een hyperventilatie aanval?? Ik heb aan me huisarts gevraagt of die oxazepam wilt voorschrijven voor momenten als dit maar die zegt dat dat geen oplossing is ik ga naar de fysio en ik doe ademhalingsoefeningen maar dat werkt niet ik heb geen idee meer wat ik moet doen

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zullen ongetwijfeld hyperventilatie klachten zijn. Vraag een verwijzing voor een psycholoog

Reageren
    anoniem

Ik voel me zo misselijk en ik heb hoofdpijn ik ben op bed gaan liggen als ik opsta voelt me hoofd zwaar aan en me armen juist zwak ik voel me licht in me hoofd en het gaat maar niet weg is dit wel hyperventilatie?

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn klachten die daar zeker bij passen.

Reageren
    ethias

Heb precies hetzelfde al 6 maanden ook constant het gevoel van flauwvallen

Reageren
    anoniem

Ik ben maar opgestaan en heb iets gegeten had nog niet niks op door de misselijkheid me oren lijken wel verstopt en ze suizen zo heel af en toe misschien door mijn bloeddruk..? Ik zou heel graag iets van een kalmeermiddelen innemen oxazepam niet meegekregen is er een natuurlijk middel bevoorbeeld valeriaan die goed werkt en welke sterkte kan ik het beste kopen? Je hebt zoveel verschillende en ik weet dat het geen oplossing is maar ik even rustig worden graag tips..?

@ethias wat een rotgevoel he !

Reageren
Reageer op: Angst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.