- mat9131 januari 2018 om 14:43
Hallo,
Ik loop nu al enige tijd met een angsstoornis. Nu heeft mijn huisarts sertraline 25mg per dag voor het slapen gaan voorgeschreven. Ik heb wat rond gekeken op het internet en ben nog al geschrokken van de symptomen wat je er van kan krijgen. Zijn de symptomen echt zo hevig als men zegt en zijn ze schadelijk? Door de symptomen zit ik heel erg te twijfelen of ik ze wel moet slikken. Kan iemand mij helpen of meer informatie geven.
Groetjes
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 14:49Als je naar de mogelijke bijwerkingen van paracetamol kijkt die in de bijsluiter staan, zou je die ook niet meer willen nemen. Maar daar vraagt niemand zich dat bij af.
Reagerenmat9131 januari 2018 om 14:59ja dat is zeker waar. Kunt u mij ieder geval vertellen wat ik ongeveer kan verwachten van het medicijn?
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 15:18Dat is moeilijk te zeggen. Het zal niet bij iedereen hetzelfde werken,maar de bedoeling is dat het de angsten onderdrukt
Reagerenmat9131 januari 2018 om 17:08En de symptomen die ik kan krijgen zijn erg vervelend maar dat neem ik voor lief. Zijn ze schadelijk of ernstig voor de gezondheid?
ReagerenMelchior21 december 2018 om 15:25ik heb al jaren last van paniek aanvallen en sins ik 25mg sertraline gebruik heb ik de afgelopen 3 maanden geen paniek aanval meer gehad je moet nooit de bijwerkingen opzoeken dan wordt je gek bij dit middel kun je ook niet snel overdoseren dus maak je niet al teveel druk tis een wondermiddel 🙂
Reageren