trilangst

hallo,
    ik studeer voor kapster en doe leercontract dus werk ik al vast i.h kapsalon , nu mijn probleem is als ik moet knippen , oprollen vanalles wat ik met men handen doe en weet als er iemand kijkt naar mijn werk ( zelfs mijn familie) begin ik echt heel hard te trillen en te zweten vooral bij het knippen wat ik echt moeilijk onder controle kan houden zelfs wanneer ik nog maar bv mijn glas water of eenderd wat moet nemen begin ik echt te trillen, met men handen wat echt zo vervelend is , ik heb dit probleem als vanaf ik haartooi volg maar was nooit zo neig niet als nu tis echt stressen en me zenuwachtig maken, ik heb al overwogen om er gewoon mee te stoppe met kapster zelf omdat het het echt niet onder controle te houdden is. is er eventueel iets da me kan kalmeren middeltjes of medicatie die het bibberen en het zenuwachtig zijn stoppen of toch zeker minderen , dat je eigelijk zo bij de apotheker kunt gaan halen. dank u

Reageer
Reageer op: trilangst
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief