Ik ervaar al geruime tijd een angst- en paniekstoornis, het ging weg na 2 jaar therapie en in de loop der maanden is mijn stressniveau toegenomen, wat heeft geleid tot een ineense verergering van mijn symptomen. Ongeveer een halfjaar geleden begon ik plotseling last te krijgen van ongebruikelijke bewegingen die vergelijkbaar zijn met epileptische aanvallen. Het opmerkelijke aspect is echter dat ik tijdens deze episoden volledig bij bewustzijn blijf en niet op de grond val. De duur van deze "aanvallen" overschrijdt nooit de 10 seconden, en ze manifesteren zich als onverwachte bewegingen van bijvoorbeeld mijn armen of schouders, vaak vergezeld van een vreemde gezichtsuitdrukking.
Ik ben nieuwsgierig of er bekendheid is met dit fenomeen en of anderen soortgelijke ervaringen hebben gehad. Zou er een specifieke term zijn voor dit type manifestatie, of is het mogelijk dat het gerelateerd is aan mijn bestaande psychische klachten? Ik maak me ook zorgen of er mogelijk een onderliggend lichamelijk aspect is dat ik over het hoofd zie