- Anoniem29 maart 2016 om 19:01
Hallo, ik ben een meisje van 15 en maak me erg veel zorgen om mijn moeder(55 jaar). Ze is iemand die niet ‘goed luistert’ naar haar lichaam als ze niet lekker is. Waardoor ze uiteindelijk vaak nog zieker is dan had gehoeven als ze eerder rust had genomen.
Nu zegt mijn moeder al een paar dagen dat ze ongelofelijk moe is en al weken dat ze overal pijn heeft. Ze heeft onder andere erg pijn aan haar tanden/kaak wat opmerkelijk is en ook heel veel last van haar rug. Nu ligt ze vandaag al de hele dag in bed (slapen) wat echt uitzonderlijk is voor mijn moeder en ze zegt nu ook voor het eerst dat ze ook nog last heeft van haar darmen. Ik maak me echt heel veel zorgen om mijn moeder ook gezien onze medische familie geschiedenis en ze rookt ook. En een belangrijk punt is ook nog dat ze erg is afgevallen, ze zegt zelf dat het allemaal wel mee valt maar daar ben ik het niet mee eens. Ik zeg al weken dat ze naar de dokter of naar de tandarts moet gaan maar dat doet ze steeds niet. Ik hoop dat ze nu wel echt gaat.
Wat mijn vraag nu eigenlijk is is of jullie misschien beter in kunnen schatten wat het probleem kan zijn van haar klachten en of ik inderdaad reden heb om me veel zorgen te maken of dat het wel mee valt?
Met vriendelijke groet,
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 maart 2016 om 19:22Heel moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ik denk wel dat ze met de klachten in ieder geval eens naar de dokter moet
Reageren