- Anoniem28 oktober 2015 om 16:40
Tandor met dezelfde klachten heb ik ook een tijd gelopen . komt mij over als een gespannen bekkenbodem. Beterschap en sterkte
John (moderator)
28 oktober 2015 om 17:14Dat zou inderdaad ook een optie kunnen zijn.
ReagerenAnoniem29 oktober 2015 om 12:59Urine test waar weer goed.
Idd dat zou het ook kunnen zijn.Morgen HA omdat de rug klachten onderin ( en onder rug wervels) nog steeds niet weg zijn en laatste tijd steeds meer last op de heup en dijbeen krijg.
ReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2015 om 13:41Vraag dan in ieder geval of er een röntgenfoto van je rug gemaakt kan worden.
Reageren
Je tevens naar een bekkenbodemtherapeut kunnen gaan om je bekkenbodemspieren te laten meten. Dan weet je in ieder geval of een deel van de klachten daardoor veroorzaakt worden.Anoniem29 oktober 2015 om 17:57Loop al bij Mensendieck, die zou dat toch moeten opmerken?
ReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2015 om 18:02Wat zou die moeten opmerken? Die heeft ook geen röntgen ogen.
ReagerenAnoniem30 oktober 2015 om 12:58Meer op dit gedeelte gericht
“Je tevens naar een bekkenbodemtherapeut kunnen gaan om je bekkenbodemspieren te laten meten. Dan weet je in ieder geval of een deel van de klachten daardoor veroorzaakt worden”
Ik loop al bij oefentherapie voor onderrug en bekken.
Het duurt al zolang pff
ReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2015 om 14:58De vraag is dan alleen of je bekkenbodem dan ook wordt meegenomen en dat denk ik eerlijk gezegd niet…
ReagerenAnoniem30 oktober 2015 om 16:52Dat weet ik niet heb wel oefeningen voor de bekken en onderbuikspieren
ReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2015 om 17:01Dat zou je dan dus kunnen navragen.
ReagerenAnoniem5 november 2015 om 12:50Zojuist een rontgenfoto laten maken van ondderug en bekken en heup.
Misschien domme vraag, maar waarom moet je op je rug liggen als ze een foto willen van de onderrug?
Reageren
Dat apparaat richt ie op de buik?John (moderator)
5 november 2015 om 13:13Omdat zeg maar ook de “binnenkant van de wervelkolom kunt zien.
ReagerenAnoniem5 november 2015 om 15:13Ah nu snap ik het 😉
Reageren
maandag uitslagAnoniem9 november 2015 om 11:37Er is iets uitgekomen, helaas maar ook goed dat er een oorzaak is en eraan gewerkt kan worden.
In mijn rechterheup (kolom) is minimale verkalking, die de pijn dus veroorzaakt.
Geen flauw idee hoe ik eraan kom.Kan je daardoor dus zoveel klachten krijgen?
Onderin je buik? Lies? rechterkant onderrug wat door straalt naar je schouderblad?Vooral onderbuik en rechterkant (darmen) soms misselijk gevoel!
Ps. Advies huisarts, doorgaan met mensendieck alleen een ander schema.
Reageren
Dicloflanac voor de pijnJohn (moderator)
9 november 2015 om 11:57Dat kan. Als er door een verkeerde houding of door de verkalking zelf zenuwen in het gedrang komen.
Reageren