- Ken28 juni 2015 om 10:56
Hoi
Ik ben een jongen van 13 jaar en soms heb ik lichte steken aan de bovenkant van mn borstkast en ook soms aan de zijkanten het komt meer voor links dan rechts. Ook heb ik een beenlengteverschil waardoor ik vaak scheef loop en ook soms klachten heb aan mijn enkel/knie/heup. Zou ik naar een podoloog moeten gaan ofzo, ik weet niet goed wat te doen. Ook heb ik soms een onregelmatige hartslag maar ik denk dat dit komt door me alleen maar erover op te jagen
Grtjs
Ken3 reactiesReagerenKen28 juni 2015 om 11:00Heey
Reageren
Dit was ik eraan vergeten toevoegen, ik zit volgens mn huisarts ook nog maar vers in de puberteit en heb onlangs een moeilijke examenperiode meegemaakt misschien dat dit er wat mee te maken kan hebben.
Grtjs
KenJohn (moderator)
28 juni 2015 om 12:36Hallo Ken,
Het zou zomaar kunnen dat de spanningen de klachten veroorzaken. Heel goed mogelijk dat je last hebt van hyperventilatie. Daar zou je een test voor kunnen doen op: http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnderzijds kan ook de groei wat klachten veroorzaken. Een podoloog zou sowieso geen slecht idee zijn als je beenlengteverschil hebt.
ReagerenKen28 juni 2015 om 12:46Bedankt voor de reactie!!
Reageren
Grtjs
Ken