Zoeken Vraag het forum

pijn ribben

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ken

Hoi
    Ik ben een jongen van 13 jaar en soms heb ik lichte steken aan de bovenkant van mn borstkast en ook soms aan de zijkanten het komt meer voor links dan rechts. Ook heb ik een beenlengteverschil waardoor ik vaak scheef loop en ook soms klachten heb aan mijn enkel/knie/heup. Zou ik naar een podoloog moeten gaan ofzo, ik weet niet goed wat te doen. Ook heb ik soms een onregelmatige hartslag maar ik denk dat dit komt door me alleen maar erover op te jagen
    Grtjs
    Ken

3 reacties
    Reageren
    Ken

Heey
    Dit was ik eraan vergeten toevoegen, ik zit volgens mn huisarts ook nog maar vers in de puberteit en heb onlangs een moeilijke examenperiode meegemaakt misschien dat dit er wat mee te maken kan hebben.
    Grtjs
    Ken

Reageren
    John (moderator)

Hallo Ken,
    Het zou zomaar kunnen dat de spanningen de klachten veroorzaken. Heel goed mogelijk dat je last hebt van hyperventilatie. Daar zou je een test voor kunnen doen op: http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest

Anderzijds kan ook de groei wat klachten veroorzaken. Een podoloog zou sowieso geen slecht idee zijn als je beenlengteverschil hebt.

Reageren
    Ken

Bedankt voor de reactie!!
    Grtjs
    Ken

Reageren
Reageer op: pijn ribben
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.