- Anoniem16 juni 2015 om 13:11
Sinds enkele dagen heb ik een moeilijk te definiëren pijn aan de rechterkant van mijn ribbenkast. Het begint bij mijn borstbeen en eindigt bij mijn ruggengraat. De pijn houdt het midden tussen het gevoel alsof je huid verbrand is en de pijn die je hebt bij een blauwe/beurse plek. Ademhalen is een beetje pijnlijk. Druk op het gebied is vervelender. Wanneer ik mijn arm langs mijn lichaam laat hangen doet dit al behoorlijk pijn bij mijn ribben.
Daarnaast heb ik een knijpend/knellend gevoel op mijn rug. Vlak naast mijn ruggengraat, ongeveer ter hoogte van de onderkant schouderblad. Alsof iemand mij daar heel hard knijpt. Erg vervelend gevoel.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik ben niet gevallen o.i.d. en heb me ook niet zwaar ingespannen voordat de pijn begon. Aan mijn huid is niets te zien.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 juni 2015 om 14:40Dat is zonder verder lichamelijk onderzoek moeilijk te zeggen.
Reageren
Ik zou je willen adviseren om even naar de huisarts te gaan met de klachten. Die kan je dan in ieder geval even onderzoeken.Anoniem17 juni 2015 om 13:46Vandaag naar de huisarts geweest maar die had ook niet echt een idee. Morgen naar de fysio/manueel therapeut.. Hoop dat die de oorzaak vindt en er wat aan kan doen. Ben inmiddels gewoon beroerd van de pijn. Kan mijn eten amper binnen houden. Nog even een nachtje doorbijten.
ReagerenJohn (moderator)
17 juni 2015 om 14:48Laat morgen even wat weten als je bent geweest….
Reageren