Geregeld heb ik last van pijn bij mijn ribben, net onder mijn borsten. Meestal is het meest pijnlijke punt in het midden en straalt het door naar mijn onderrug. Als ik deze klachten heb begint het 's ochtends meestal met een lichte pijn, naarmate het later in de ochtend wordt, wordt de pijn erger. Op een gegeven moment is de pijn ondraaglijk en moet ik gaan liggen, ongeveer een uur á 2 uur en dan is de pijn meestal (zo goed als) weg. Nu heb ik iemand gesproken die dezelfde klachten heeft, wij kwamen erachter dat wij beiden de pijnstiller Diclofenac hebben gebruikt, ik heb hem zonder maagbeschermer gebruikt, puur omdat mijn HA dat mij niet had geadviseerd (achteraf beter de bijsluiter moeten lezen misschien.. En maagbeschermers moeten vragen aan mijn HA). Voor de pijn die ik heb heb ik al verschillende onderzoeken gehad, bloedonderzoek en een echo, om te kijken of ik nierstenen heb, want mijn klachten lijken sterk op de klachten van nierstenen. Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen die deze klachten hebben na het gebruik van Diclofenac? Ik heb Diclofenac overigens niet lang gebruikt, het was vanwege gekneusde ribben, maar inmiddels al een aantal jaar geleden.