Zoeken Vraag het forum

Knie & Kuit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik loop sinds 2008 met pijn in mijn knie. Ik verdraaide mijn been tijdens softbal toen ik een bal wilde gooien en in plaats van dat mijn been meeging met de draai om te gooien, bleef mijn voet staan op de grond en verdraaide ik mijn kuit.

Ik kon meteen niet meer normaal lopen en het voelde alsof alles afgescheurd was in mijn kuit. Korte tijd erna op doktersadvies met een band gelopen en Voltaren Emulgel. Dit hielp niet en jaren erna werd ik eindelijk naar de fysio gestuurd. Daar konden ze me niet verder helpen en werd weggestuurd. Helaas wilden ze nooit een foto maken of verder onderzoeken.

Ik kan dus niet echt meer rennen en springen. Ik loop alsof ik mank ben.. en mijn knie doet vrij zeer. (elke dag). Als ik ook maar 1 misstap maak, komt dat gevoel van die dag in mijn kuit weer terug en kan ik niet meer lopen. Het is een vrij rare beweging die je moet maken om dat te ervaren. Maar het voelt nog steeds alsof alles afgescheurd is in mijn kuit. Ik leun heel erg op mijn andere been.

Mijn dokter zegt dat ik me eroverheen moet zetten en dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg..

Weet iemand misschien meer? Mijn been voelt nu net een aanhangsel

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je je huisarts duidelijk moet maken, dat je een verwijzing wilt voor de orthopeed. Er zal toch echt een goed naar de knie gekeken moeten worden. Dat had dus eigenlijk in 2008 al gemoeten.

Reageren
Reageer op: Knie & Kuit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.