Zoeken Vraag het forum

Al 3 maanden zeurende pijn in linker zij

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,

ik heb nu al 3 maanden een zeurende pijn in mijn linker zij.
    De pijn is het best te beschrijven als een blauwe plek of spierpijn.
    Alleen heb ik hier dus al 3 maanden last van, dus lijkt mij een kneuzing of spierpijn uitgesloten.
    De pijn zit voor mijn gevoel achter de heup.
    Van buitenaf kan ik niet mijn vinger op de plek leggen waar het pijn doet.
    Ook wordt de pijn niet erger bij bewegen.
    De pijn is 24 uur per dag aanwezig.
    Inmiddels ben ook al bij de huisarts geweest, maar deze weet ook niet wat het is.
    De huisarts dacht misschien aan de nier, maar mijn urine is nagekeken en deze is helemaal schoon.
    Heeft hier iemand een idee in welke richting ik en de huisarts moeten zoeken?

Mvg,
    Nicky

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als er iets met een nier zou zijn, hoeft dat niet perse in de urine terug te vinden zijn.
    Een echo van je nieren zou daar dan meer uitsluitsel over kunnen geven. Daarnaast een scan van je onderrug.
    Heb je er ook niet meer last van als je ligt?

Reageren
    Anoniem

wanneer ik omdraai in bed voel ik hem soms wel erger ja.

Reageren
    John (moderator)

Overleg met je huisarts over de onderzoeken die ik eerder noemde.

Reageren
    Anoniem

Dinsdag heb ik weer een afspraak over hoe verder. K zat idd ook albte denken aan een echo of iets dergelijks. Ik vind het alleen zo appart dat ik verder totaal geen andere klachten heb.

Reageren
    Anoniem

Gisteren heb ik een echo gehad. Op het oog was er niets raars te zien. De definitieve uitslag krijg ik morgen.

Reageren
    John (moderator)

Ben benieuwd of er iets te zien was op de echo

Reageren
    Anoniem

Op de echo is niets gevonden. Ik ga nu nog een bloedtest aanvragen. Denk dat dan de opties ophouden 🙁

Reageren
    Anoniem

Volgens de dokter is het toch of een krampende dikke darm of een beschadigde spier. Ik moet het nog 2 maanden aankijken. Veranderd daarin niets, moet ik weer contact opnemen.

Reageren
Reageer op: Al 3 maanden zeurende pijn in linker zij
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.