- Anoniem2 januari 2015 om 18:43
Beste,
ik heb nu al 3 maanden een zeurende pijn in mijn linker zij.
De pijn is het best te beschrijven als een blauwe plek of spierpijn.
Alleen heb ik hier dus al 3 maanden last van, dus lijkt mij een kneuzing of spierpijn uitgesloten.
De pijn zit voor mijn gevoel achter de heup.
Van buitenaf kan ik niet mijn vinger op de plek leggen waar het pijn doet.
Ook wordt de pijn niet erger bij bewegen.
De pijn is 24 uur per dag aanwezig.
Inmiddels ben ook al bij de huisarts geweest, maar deze weet ook niet wat het is.
De huisarts dacht misschien aan de nier, maar mijn urine is nagekeken en deze is helemaal schoon.
Heeft hier iemand een idee in welke richting ik en de huisarts moeten zoeken?Mvg,
Nicky8 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2015 om 19:31Als er iets met een nier zou zijn, hoeft dat niet perse in de urine terug te vinden zijn.
Reageren
Een echo van je nieren zou daar dan meer uitsluitsel over kunnen geven. Daarnaast een scan van je onderrug.
Heb je er ook niet meer last van als je ligt?Anoniem2 januari 2015 om 19:32wanneer ik omdraai in bed voel ik hem soms wel erger ja.
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2015 om 22:04Overleg met je huisarts over de onderzoeken die ik eerder noemde.
ReagerenAnoniem2 januari 2015 om 22:13Dinsdag heb ik weer een afspraak over hoe verder. K zat idd ook albte denken aan een echo of iets dergelijks. Ik vind het alleen zo appart dat ik verder totaal geen andere klachten heb.
ReagerenAnoniem8 januari 2015 om 16:48Gisteren heb ik een echo gehad. Op het oog was er niets raars te zien. De definitieve uitslag krijg ik morgen.
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2015 om 16:55Ben benieuwd of er iets te zien was op de echo
ReagerenAnoniem9 januari 2015 om 10:07Op de echo is niets gevonden. Ik ga nu nog een bloedtest aanvragen. Denk dat dan de opties ophouden 🙁
ReagerenAnoniem9 januari 2015 om 12:56Volgens de dokter is het toch of een krampende dikke darm of een beschadigde spier. Ik moet het nog 2 maanden aankijken. Veranderd daarin niets, moet ik weer contact opnemen.
Reageren