- JessieJ28 oktober 2014 om 16:12
Hallo,
Afgelopen weekend heb ik enkele trappen tegen mijn hoofd gehad.
Ik heb lichte hoofdpijn, lichte bloeding onder mn oog, wat afdrukken in mn gezicht, rechter slaap een pijnlijke bult, kan mijn mond niet goed en/of pijnvrij openen, neus kraakt licht maar niet enorm en verder wat pijnlijke plekken op mn hoofd vanwege het uittrekken van zo goed als mijn halve kapsel,
Gisteravond proefde ik nog bloed achter in mijn keel maar vandaag niet maar ontdekte wel één maal kleine hoeveelheid bloed in mijn opgehoest slijm. Niet veel.
Ik kom uit een relatie van huiselijk geweld dus tijdens het voorval sluit ik mezelf af voor pijn, zodoende weet ik niet waar ik nog meer geraakt ben. Het voorval werd onderbroken door de vader van desbetreffende persoon en een politieagent die in die straat woont anders had het wat minder goed afgelopen,
Moet ik naar de dokter met zulke vage klachten?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2014 om 16:58Het zijn geen vage klachten.
Reageren
Ik denk dat je zeker naar de dokter moet.Anoniem28 oktober 2014 om 17:36Dank je wel voor je reactie,
Ik twijfel altijd vrij lang maar ik had om half vijf gebeld naar mijn huisarts of ik een kort spoedafspraakje voor morgenochtend kon plannen, de assistente vroeg niet waarom ik spoed had maar begon direct te jodelen dat ik morgenochtend maar terug moest bellen en dat tussendoor al helemaal niet kon.
Ik kon hoogstens een gewone afspraak maken voor donderdag als er geen plekje vrij kwam morgen.
Dan heb ik gelijk mijn zakken al vol, voel me toch al depressief sinds het gebeurt is.Ik bel vanavond de dokterspost zodat daar mijn melding al ligt, als het goed is checkt mijn huisarts dat soort dingen toch?
Als ik dan nog geen afspraakje kan zetten dan zal hij vinden dat het wel mee valt.Dan plan ik wel een afspraak voor donderdag want mentaal ben ik ook niet veel soeps meer, vraag ik wel of ik weer terug kan naar de waag.
In ieder geval bedankt voor je tijd en je advies.
Gr JessieJ
Reageren