Zoeken Vraag het forum

Hoofd gestoten na val val trapje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedendag,

Ik ben vorige week van vrijdag op zaterdag nacht tijdens het stappen van een trappetje af gevallen. Hierbij heb ik mijn voet gebroken. Ik ben tijdens de val met mijn hoofd op de grond gevallen waarna ik meteen sterretjes begon te zien. Ik heb toen nog een paar passen gezet en vervolgens ging het licht uit. Ik ben bijgekomen en vervolgens naar de EHBO gebracht. Daar hebben ze eerste hulp verleend aan mijn voet en mij verzocht direct naar de eerste hulp van het ziekenhuis te gaan. Een vriend en vriendin hebben mij daar heen gebracht. Maar door alle consternatie en pijn heb ik geen aandacht besteed aan de val en bewustzijnsverlies. De volgende dag had ik (dacht ik) vanzelfstprekend hoofdpijn. En ik vermoedde dat de diclofenac en paracetalmol combinatie ook wel voor de misselijkheid kon zorgen. Ik ben nu een week verder en ik gebruik alleen nog paracetamol. Alleen ik blijf misselijk en last houden van mijn hoofd. Het is een hoofdpijn wat boven op mijn hoofd zit en links achter mijn slaap en recht op mijn slaap. Zou dit nog kunnen komen van de val en evt een hersenschudding. Of is het meer de stress en spanning wat het allemaal met zich mee brengt? Is het raadzaam om maandag alsnog even langs mijn eigen huisarts te gaan?

Mvg Cassida

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is heel goed mogelijk dat je een hersenschudding hebt opgelopen.
    Je kunt je afvragen of je tot maandag moet wachten. Ik zou je adviseren om contact op te nemen met de huisartsenpost.

Reageren
Reageer op: Hoofd gestoten na val val trapje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.