- Anoniem5 oktober 2014 om 07:07
Hallo,
Ook ik heb al enig tijd last van pijn/verkramping links ter hoogte BH rand. Ik heb een scheurtje in het middenrif maar de arts zegt dat er niks mis is. Ik verga van de pijn. Smorgens is het rustig maar als ik kuch dan voel ik het zitten. Ook als ik omhoog kom en mijn buikspieren aan moet spannen voel ik dat het er zit. In de loop van de ochtend begint het erger te worden en rond 4 uur in de middag moet ik gaan liggen omdat ik het niet meer uithou van de pijn. Ik heb het idee dat het eerder op komt zetten als ik zit. Ik kan niet een de een avond weg om uit eten te gaan want ik kan niet blijven zitten. Ben zelf een keer vanuit het restaurant naar de eerste hulp gegaan omdat ik het niet meer uithield. Ook daar weg gestuurd met omeprazol. Dit hielp ook niet. Ik ben uiteindelijk bij de internist terecht gekomen en hij dacht aan het syndroom van Tietze. Er is alleen niks aan te doen zei hij. Je moet maar naar je huisarts gaan en vragen om pijnstilling. Nou daar kun je het dan mee doen.iemand hier ervaringen mee?
1 reactieReagerenAnoniem17 maart 2016 om 22:12Ook ik heb veel last van het middenrif ,en uiteindelijk kwamen ze erachter dat het ’t syndroom van Tietse is, Ik heb een hele goeie therapeut die je het middenrif en de Rutger goed onderhandel pakt ,en ik moet zeggen het helpt ,vraag bij de Fysio een therapeut die ervaring heeft met het syndroom van Tietse ,en je zult zien dat het helpt.
Reageren