Pijn in/onder middenrif

Goedemiddag, 

Afgelopen donderdag heb ik buikgriep gekregen. Ik heb toen 3 dagen lang alles eruit gespuugd. De buikgriep is nu wel over. Maar sindsdien heb ik ontzettend veel pijn op/onder m'n middenrif/borstbeen. Het is echt dat harde stuk tussen mijn borsten. De pijn gaat ook naar m'n rug toe. Ook ben ik nog steeds heel moe.

Sinds gisteren eet ik weer wat meer. Misschien komt daar het energieloze vandaan.

Maar ik ben vandaag voor het eerst boodschappen gaan doen op de fiets, maar dat kost al enorm veel energie en m'n hart klopte als een gek... Ook knelt m'n bh op dezelfde plek en doet pijn op m'n rug en op m'n borstbeen.

Kan het door de spierpijn zijn van het spugen of hoort dat allang over te zijn? Of komt het omdat ik zo weinig heb gegeten? Of moet ik mij zorgen maken dat het iets met mijn hart te maken heeft?

Ik vind het zo lastig, want ik wil gewoon beter zijn.. 5 maart word ik geopereerd en ik hoop gewoon dat dat doorgaat en ik mij weer tiptop voel (dat heeft niet met dit te maken).

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Reageer
Reageer op: Pijn in/onder middenrif
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief