- Anoniem3 mei 2014 om 23:12
Twee weken geleden begon het met ontzettende buikpijn achter de navel, heb nooit pijn ergens…
Huisarts geweest, deze dacht aan acute blindedarmontsteking…ik voelde me niet ziek en ontstekingswaardes waren iets boven normaal..wel doorverwezen naar de seh…hier kwam niks uit..in 1 week tijd drie keer ziekenhuis geweest.Als de pijn bleef moest ik terugkomen…nu zit de pijn in mijn onderrug..linkerzij..rechterzij..ribben..vermoeid..lusteloos..
afgelopen vrijdag een echo gehad van de bovenbuik…dinsdag de uitslag..wordt er ondertussen beetje flauw van..
iemand tips of enig idee wat het kan zijn?Heb geen medicatie nog in afwachting.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 06:19Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je man of vrouw?
Gebruik je medicijnen?Anoniem4 mei 2014 om 11:51John (moderator)
4 mei 2014 om 18:07Hoe verloopt je menstruatie?
Reageren
Heb je een normaal ontlastingspatroon?
Gebruik je ook geen contraceptie? Pil, spiraal e.d.Anoniem4 mei 2014 om 18:17Nooit last vd menstruatie en ontlasting patroon was altijd goed. Nooit buikpijn. Ben aan de pil en niet zwanger:)
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 20:08Ik snap alleen niet zo goed waarom er geen echo is gemaakt van je onderbuik. Er was immers al eens gedacht aan blinde darmontsteking. Moeilijk om iets over de oorzaak te zeggen omdat de klachten nogal verspreid zitten in je lichaam. Er zal helaas niets anders op zitten, dan af te wachten wat er uit de echo zal komen.
ReagerenAnoniem5 mei 2014 om 13:09Het is nierbekken ontsteking!
ReagerenJohn (moderator)
5 mei 2014 om 16:27Nou, dan weet je nu in ieder geval wel wat er aan de hand is en kan er iets aan gedaan worden. Beterschap!
Reageren