Zoeken Vraag het forum

Ondraaglijke onderrugpijn, hoge koorts en buikpijn links.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allen,

Afgelopen dinsdag kreeg ik tijdens werk erge onder rugpijn dat steeds erger werd in der loop vd dag. In de avond spreidde de pijn uit naar benen en de rest van mijn lichaamsspieren en kreeg er hoge koorts bij. De volgende dag lichte verhoging en erge buikpijn links in de buurt van milt en maag, beetje hooggelegen dus, bijna tegen de ribbenkast aan. Maar geen koorts, rugpijn en spierpijn meer. ’s Nachts erg getranspireerd… Nu, 3 dagen later, heb ik nog steeds erge steken links in mijn buik, mijn zoon optillen, lachen, teveel bewegen en diep zuchten doet erg pijn. Aangezien ik me op zich wel goed voel, afgezien de best wel erge steken, twijfel ik of dit een virus o.i.d. is… Is er een weefsel beschadigd door de vrij heftige koortsaanval? Het doet bij inspanning erg pijn, maar het kan net zo goed iets onschuldigs zijn…
    Ik hoop dat iemand wat verheldering kan geven wat dit kan zijn, het voelt gewoon heel raar aan. Vanmiddag in ieder geval even dokter bellen voor telefonisch spreekuur. Bedankt.

Reageer op: Ondraaglijke onderrugpijn, hoge koorts en buikpijn links.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.