Zoeken Vraag het forum

Pijn vlak onder laagste ribben

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb nu een 2 tal dagen om onbekende reden pijn onder mijn ribben links, maar ook achter de laatste.
    Plotst steekt het en dan lijkt het in een te krampen.
    Maak me er een beetje zorgen over, voor de rest heb ik de laatste tijd vaak last van mijn maag als ik wat te veel eet heb ik snel krampen en een brandend gevoel.

De pijn onder en achter mijn ribben links trekt na een paar uur weg om later trug te komen.

Iemand een idee? Iets verokken of mijn milt, gal of middenrif?
    Ik weet het niet en maak me zorgen

5 reacties
    Reageren
    Tandor1

[quote]voor de rest heb ik de laatste tijd vaak last van mijn maag als ik wat te veel eet heb ik snel krampen en een brandend gevoel.[/quote]

De pijn zit dus op de plek waar je maag zit. Dat zal waarschijnlijk ook de oorzaak zijn.
    Ga met de klachten naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Ik dacht aan een scheurtje in het middenrif… Het probleem is dat ik niet bij de dokter kan geraken

Is dit erg vermoed u?

Reageren
    Tandor1

Dat weet ik natuurlijk niet. Daarom ook het advies om naar de dokter te gaan.
    Waarom kun je niet bij een dokter geraken?

Reageren
    Anoniem

mijn ouders zeggen dat het niet erg is en kunnen niet gaan, ik ben toch ongerust erover.
    vandaag ben ik ook heel de dag duizelig geweest en mijn hart sloeg regelmatig een slag over, licht in mijn hoofd enzo… misschien is het gewoon stress ik weet het niet

Reageren
    Tandor1

Hoe oud ben je?

Reageren
Reageer op: Pijn vlak onder laagste ribben
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.