- Anoniem27 november 2013 om 10:27
Beste
vanaf mijn 12de kreeg ik weinig energie en darmkrampen dokter gaf het op prikkelbare darm. Nu sinds 6 maanden kreeg ik hoofdpijn,darmkrampen,spierpijn stekende pijn in bovenrug onderrug borst. Ook slappe spieren soms wazig zien. nekpijn misselijk weinig eetlust.pijnlijke gewrichten.
Dokter gaf het op stress en teveel stress. Maar ik weet het niet ik kom er echt zot van wakker worden met stijf pijnlijk been. Angst voor iets erg. en de dokter doet niks. Bloedonderzoek was OK.
Komen deze klachten bekend voor ?
3 reactiesReagerenTandor127 november 2013 om 18:54Kijk, de klachten zouden door stress kunnen worden veroorzaakt. Ervaar je op dit moment stress of spanningen of heb je die ervaren?
ReagerenAnoniem28 november 2013 om 08:13Ja ik ervaar spanningen door angst voor een ernstige ziekte ofzo
ReagerenTandor128 november 2013 om 14:47Dan zijn je klachten nog zo vreemd niet.
Ik raad je aan om de columns over angst eens te lezen die ik heb geschreven. Kijk daar eens wat angst voor klachten kan opleveren. Er is ook te vinden wat je er aan of beter tegen kunt doen.http://www.dokter.nl/nieuws-items/columns/angst
Reageren