Zoeken Vraag het forum

Pijn linkervoet zijkant

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal ik heb altijd tijdens het sporten of hardlopen last van pijn in mijn linkervoet vooral aan de zijkant van de voet
    het is dan altijd rood ! En erg zeer al keer naar de dokter geweest en bij ziekenhuis geweest en die zijde ja van moet je mee leren leven maar
    Lijkt me niet normaal toch ? Gr Rodney

4 reacties
    Reageren
    Tandor1

Het lijkt erop dat je voorvoet te breed is voor de schoenen die je draagt of de schoenen te smal zijn voor je voorvoet.
    Let hier goed op bij het kopen van (sport)schoenen.

Reageren
    Anoniem

Ok . Maar ik pas de schoenen wel goed ? En zitten ook goed maar had dit ook bij andere schoenen als ik begin met sporten voel
    Ik het niet . Alleen na een tijdje

Reageren
    Shelly.. help alsjeblieft

Ik werd vanochtend met een enorme pijn aan mijn linker voet wakker. Het lijkt op een spier maar wet het niet zeker! Met lopen doet het ook pijn en als ik m’n voet probeer te strekken… weet iemand van jullie wat het kan zijn. Ik maak me er best wel zorgen om want ik heb deze zelfde voet al eerder 2 keer gekneusd gehad, alleen ik heb niks vannacht gedaan???

Reageren
    John (moderator)

Je zult verkeerd gelegen kunnen hebben. Het is moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen. ga naar de dokter als de klachten blijven aanhouden

Reageren
Reageer op: Pijn linkervoet zijkant
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.