- Anoniem21 oktober 2013 om 16:38
Hallo allemaal ik heb altijd tijdens het sporten of hardlopen last van pijn in mijn linkervoet vooral aan de zijkant van de voet
het is dan altijd rood ! En erg zeer al keer naar de dokter geweest en bij ziekenhuis geweest en die zijde ja van moet je mee leren leven maar
Lijkt me niet normaal toch ? Gr Rodney4 reactiesReagerenTandor121 oktober 2013 om 20:19Het lijkt erop dat je voorvoet te breed is voor de schoenen die je draagt of de schoenen te smal zijn voor je voorvoet.
Reageren
Let hier goed op bij het kopen van (sport)schoenen.Anoniem22 oktober 2013 om 18:15Ok . Maar ik pas de schoenen wel goed ? En zitten ook goed maar had dit ook bij andere schoenen als ik begin met sporten voel
Reageren
Ik het niet . Alleen na een tijdjeShelly.. help alsjeblieft3 februari 2018 om 12:57Ik werd vanochtend met een enorme pijn aan mijn linker voet wakker. Het lijkt op een spier maar wet het niet zeker! Met lopen doet het ook pijn en als ik m’n voet probeer te strekken… weet iemand van jullie wat het kan zijn. Ik maak me er best wel zorgen om want ik heb deze zelfde voet al eerder 2 keer gekneusd gehad, alleen ik heb niks vannacht gedaan???
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2018 om 15:28Je zult verkeerd gelegen kunnen hebben. Het is moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen. ga naar de dokter als de klachten blijven aanhouden
Reageren